فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

سلام خوش آمدید

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

طرز تهیه نان کره ای تبریز

نان کره ای تبریز,طرز پخت نان کره ای تبریز


آماده سازی : 120 دقیقه   
پخت : 120 دقیقه   

مواد لازم :

*اخبار تکنولوژی - پنج گوشی اندرویدی پرفروش بازار

برترین گوشی‏های مجهز به سیستم‌عامل اندروید در سال 2014 میلادی معرفی شده‏اند که در میان آنها محصولاتی از کمپانی‌هایی مانند HTC، Sony و نکسوس دیده می‌شوند.

برخی از گوشی‌های اندرویدی به‌دلیل داشتن مزایای منحصربه‌فردی مانند برنامه‌های نرم‌افزاری، سرعت پردازش، اندازه صفحه، رزولوشن، ظرفیت باتری و میزان شارژ جزو برترین‌های سال از نگاه مخاطبان جهانی نام گرفته‌اند. در این میان پنج گوشی‌ برتر امسال عبارت است از: HTC One M8 , Moto X , Nexus 5 , Sony Xperia Z3 Compact، OnePlus One.
*

*

*

پاسخجالب بهلول عاقل به خلیفه

بهلول,حکایت بهلول,داستانهای بهلول,بهلول و طبیب

روزی بهلول از مسجد «ابوحنیفه» می‌گذشت، دید خطیب مردم را موعظه می‌کند. ایستاد و به سخنانش گوش داد. او می‌گفت: جعفربن محمد عقیده دارد که کارها با اختیار از بندگان، در صورتی که آنچه از بندگان انجام می‌دهند خواست خداست و انسان از خود اختیاری ندارد. دیگر این که در روز قیامت شیطان در آتش می‌سوزد و حال آن که شیطان از آتش آفریده شده است و آتش هم جنس خود را عذاب نمی‌کند.

درسهای بزرگ زندگی که می توان از مورچه ها آموخت.

مثبت اندیش, زندگی مورچه ها

همه ما سعی می کنیم که از افراد بزرگ درس زندگی بگیریم و دوست داریم رمز و راز موفقیت آنها را بدانیم. اما فراموش می کنیم که گاهی بزرگترین درس های زندگی از کوچکترین موجودات کنار ما گرفته می شوند.

 

مثلاً مورچه ها را در نظر بگیرید. آیا باور می کنید که این موجودات کوچک می توانند به ما یاد بدهند که چطور باید زندگی بهتری داشته باشیم؟

از رفتار مورچه ها می توانیم چهار درس مهم بگیریم که به ما برای داشتن زندگی بهتر کمک می کنند.