فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

سلام خوش آمدید

سیستم هوشمند باغبانی خورشیدی

این سیستم هوشمند باغبانی از گرمای خورشید، برای تامین قدرت خود بهره می برد.این وسیله مفید و کوچک باغبانی برای رشد بهتر گیاه شما ،شرایط محیطی را ارزیابی  می کند و به شما گزارش می دهد. چه شما یک باغبان تازه کار باشید یا اینکه توانایی مدیریت یک مزرعه ارگانیک (آلی) در مقیاس کوچک را داشته باشید، ادین (Edyn) یک روش مدرن باغبانی است که به شما کمک خواهد کرد، کار های باغبانی را به آسانی و دقت انجام دهید، نه از روی حدس و گمان .

سیستم باغبانی خورشیدی

ادین (Edyn) یک سنسور نوآورانه است که با قرار دادن آن در خاک می توان همه نوع تغییری در شرایط خاک و هوا را بررسی کرد.این سنسور در اسرع وقت اطلاعات باغچه  ، هشدارها و پیشنهاد های احتمالی را برای رشد بهینه گیاه ، از طریق برنامه خود روی گوشی های هوشمند به شما ارائه می کند.

سیستم باغبانی خورشیدی

طرح دیگری از این سنسور به شکل شیرفلکه است، که می تواند اطلاعات سیستم آبیاری شما را جمع آوری کند.همچنین سیستم هوشمند باغبانی، این امکان را فراهم می کند که فقط زمان نیاز گیاه ، آب به آن برسد.این تکنولوژی پیگیری، به شما اجاز می دهد در هر جای و در هر زمانی با باغ یا مزرعه خود ارتباط داشته باشید.

سیستم باغبانی خورشیدی

مسلما امکان ندارد دو باغچه عینا شرایط شبیه هم داشته باشند. وقتی شما تصمیم می گیرید که چه چیزی بکارید.  به اطلاعات ویژه ای برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارید. حسگر ادین(Edyn) نور ،رطوبت ، مواد خاک و بسیاری از موارد جزیی را ارزیابی می کند و در اختیار شما قرار می دهد و سپس پیشنهاد می دهد کدام گیاه در این شرایط می تواند بیشترین بازده را داشته باشد. با این برنامه شما خواهید دید کدام گیاه بهتر رشد می کند ، چه زمانی برای کاشت مطلوب است و همچنین می توانید سایر گروه های گیاهی که در همان شرایط می توانند رشد کنند را تشخیص دهید.


ترجمه : محسن تقی زاده        برگرفته شده از biosystem.blog.ir