فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

سلام خوش آمدید


تبلت,تبلت مدل Xperia Z2 Tablet LTE ,تبلت‌

تبلتی مقاوم در برابر آب و گرد‌و غبار
مدل Xperia Z2 Tablet LTE یکی از تبلت‌های اندرویدی قدرتمند بازار است که بیشتر محبوبیت خود را مدیون ویژگی ضدآب و ضدگرد و غبارش است.
مقاومت این تبلت در مقابل آب تا عمق 5/1 متری و به مدت ۳۰ دقیقه است. در مورد طراحی و ظاهر تبلت اکسپریا Z2 هم باید بگوییم که این تبلت هم مانند تبلت Z است. در قلب تبلت Xperia Z2 هم یک پردازنده ۴ هسته‌ای 3/2 گیگاهرتزی Krait 400 از نوع Snapdragon 800 با گرافیک Adreno 330 و رم سه گیگابایتی قرار دارد.

 

این تبلت هم همانند اکسپریا Z در دو نسخه در دسترس است. Sony Xperia Tablet Z 2 Wi-Fi و Sony Xperia Tablet Z 2 LTE که هر دو نسخه از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند هستند که می‌توان آن را از طریق microSD ارتقا داد. این تبلت به صفحه لمسی 1/10 اینچ با وضوح تصویر 1200×1920 پیکسل، دوربین 1/8 مگاپیکسلی و وب‌کم 2/2 مگاپیکسلی، رادیو،  قطب‌نما، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط و... مجهز شده است.

 

تجهیز به بلوتوث، تکنولوژی NFC ، DLNA، GPS، درگاه USB، اسپیکرهای داخلی استریو و... از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.Xperia Z2 Tablet LTE از نسخه 4/4 سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند است و باتری آن هم لیتیوم پلیمری 6000 میلی‌آمپر ساعت قابل شارژ است. قیمت این تبلت 440 گرمی در حدود دو میلیون و 250 هزار تومان است.

منبع : donya-e-eqtesad.com