فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

فروشگاه اینترنتی خوانسالار

فروش محصولات خانگی و سوغات محلی خوانسار

سلام خوش آمدید

پیامک های خنده دار و جملات طنز

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم

گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده

بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم بازم صدای خنده اومد!
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو؟؟؟

.

.

.

این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست

ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه؟


.

.

.

سیاست های غلط به این میگن:

سیاثط، صیاصت، ثیاصت، سیاصط، ثیاثت، صیاست، صیاثط

.

.

.

چشمم دیگر آب نمی خوره، لامصب رانی ام گرفتم نخورد …
به نظرتون ببرمش سینما باهام آشتی میکنه آیا؟؟؟

.

.

.

یادتونه یکی از تفریحات دهه شصتیا و هفتادیا این بود که

به یکی میگفتن پیشونیتو پاک کن و در همین حین چونشونو میخاروندن

بعد اون یارو گیج میشد چونشو پاک میکرد!

.

.

.

آشپزه اومده تو تلوزیون میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که

دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن!!!
حالا مواد اولیه ش چی بود؟
گوشت بوقلمون دودی، پنیر پیتزا، نون تست، سس فرانسوی و سایر مخلفات …

.

.

.

راهنمای علمی و عملی استفاده از نخ دندان:
آنقدر به کارتان ادامه دهید تا روی نخ خون مشاهده کنید

این یعنی هیچ چیز اضافه ای بین دندان ها موجود نیست و

شما دارید بــــــــــــــــــــــــــــــوق!

.

.

.

و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن

خیلی خوشمزه هستن و بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت!

.

.

.

ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻧی ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪونن!
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩی ﺧﻴﻠی ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ …

.

.

.

موهامو میبندم، میگن مثه دم خر شدی …
صاف میکنم، میگن شکل دخترا شدی …
هیچکار نمیکنم، همونجوری فرفری میمونه،‌ میگن شکل گوسفند شدی …
رفتم کوتاه کردم، همون آدما اومدن میگن موی بلند بهت بیشتر میاد!!!

بلند و دست نخورده میذارم میگن مث لانه کلاغ شده!!

:|

.

.

.

نمیدونم چرا دخترای امروزی از سایز کله شون راضی نیستن!
حتما باید یه قابلمه یا زودپزی چیزی بزارن زیر روسریشون تا

سرشون بشه اندازه قله دماوند!

.

.

.

هروقت حوصله ندارم این همه صفحه رو ببندم و کامپیوترو خاموش کنم

کلید سه راهـی رو از پایین با پام فشار میدم و خطاب به کامپیوتر میگم:

فکر کن برق رفت!!!
والا!!! چه کاریه یه ساعت طولش میدین؟؟؟

.

.

.

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل میزنی

بعد باید اس ام اس بفرستی “ایمیلتو چک کن”

بعد باید زنگ بزنی بگی “اس ام اساتو چک کن”

.

.

.

به لقمان گفتند با چی میای اینترنت؟
گفت: با بی ادبان!

.

.

.

دوستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته

در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!

من :|

مادربزرگمم همچنان منتظر جواب من! :|

.

.

.

آیا به راستــــی ‌زمان آن فرا نرسیده است که به گرفتن عکسهایی که

در آنها عینک آفتابی در منزل زده اید خاتمه بدهید؟

نه واقعا میخوام بدونم

.

.

.

یه سوال از بچگی مغز منُ درگیر کرده…

این که تو جر و بحث بهت میگن حالا نشونت میدم دقیقاً چیو میخان نشون بدن؟

.

.

.

منطقی حرف زدن با بعضی ها،حتی از پوشیدن دمپایی لا انگشتی با جوراب هم سخت تره!

.

.

.

3.67 میلیارد زن در دنیا وجود داره و من مجبورم خودم واسه خودم ساندویچ لقمه بگیرم …..

.

.

.

راهنمای علمی و عملی استفاده از نخ دندان:

آنقدر به کارتان ادامه دهید تا روی نخ خون مشاهده کنید

این یعنی هیچ چیز اضافه ای بین دندان ها موجود نیست

.

.

.

ﺗﺎ ﺍﻻﻥ 126 ﮔﻞ ﻗﺎﻟﯽ ﺷﻤﺮﺩﻡ!!

اﻭﻣﺪﻡ ﯾﻪ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﮐﻨﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺮﻡ ﺳﺮ ﺩﺭﺱ…

بعله

.

.

.

بعضیا ی جوری خودشونو میگیرن لـعـنـتـیـا انگار مـَـنــَن!!

والا…

.

.

.

یه وقتایی انقد به آدم میگن:

تو باید محکم باشی، تو باید محکم باشی :|

که احساس میخ طویلگی به آدم دس میده !!

.

.

.

قدیما یه کیلو سبزی می گرفتی پاک کنی دو تا کفش دوزدکی حلزونی از توش میومد

بیرون کلی سرگرم می شدیم، اما حالا چی؟

نه سرگرمی ای نه دلخوشی ای … هیچی…!

.

.

.

از نظر هندوانه تمام انسان ها چاقوکش هستن.

.

.

.

عجب معادله پیچیده ای:

سوسک از موش می ترسه

موش از گربه می ترسه

گربه از سگ می ترسه

سگ از مَرد می ترسه

مرد از زن می ترسه

زن از سوسک می ترسه

کار خدا رو می بینید!!

.

.

.

خارجی ها قبل از امتحان:

موفق باشی رفیق :)

.

.

.

ایرانی ها قبل از امتحان:

برسونی ها =))

.

.

.

از دیگر خصوصیات یک ایرانی، اظهار نظر در تمامی زمینه هایی است که

بالله هیچ تخصصی در آنها ندارد!

.

.

.

شما یادتون نمیاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود

ناظم مدرسه میگف امروز صف نیست مستقیم برید سر کلاس

ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس!

.

.

.

یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن

اگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!!

.

.

.

در آستانه امتحانات

زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:

خب!

این که نمیاد…

اینم که بلدم…

دیگه وقت خوابه…

.

.

.

دوست گرامی‌، شما برنده یه یک همسرِ مهربان شده اید،

جهتِ دریافتِ اطلاعاتِ بیشتر، به سایت:

شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید..

با تشکر

شرکتِ بیشین تا بیاد

.

.

.

روباهی موبایلی دید؛ زاغه از بالای درخت گفت:

اگه پایین آنتن نمیده بده بالا برات بگیرم

روباه موبایل و داد زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی